2012. január 19., csütörtök

Nehéz napok

Az 5 forintos távozott, a hasmenés elment (bár minket szülőket sújtott a legjobban) és most itt van helyette egy jó kis tüszős mandulagyulladás... Emmának volt eleinte láza, kicsit fájt a torka, de aztán mintha javult volna, majd elkezdett rosszabbodni az állapota, így az antibiotikum kúra mellett döntöttem. Nagyon csúnya a mandulája, és tüszős is és ráadásul mindig egy tortúra az orvosság beadása, noha már mindjárt 6 éves. Lizinek is kezd csúnya lenni a torka, éjjel már lázas volt, de magától elmúlt reggelre a láz. Ma veszek neki is antibiotikumot, hogy legyen itthon készenlétben.
Sajnos ezzel együtt valószínűleg ugrott a szombati vendégeskedésünk a nagyiéknál, ahol a sógornőm névnapját ünnepeltük volna. Csakhogy ott van Vivien, a a másfél éves kis unokatesó, aki nemrég mászott ki egy kruppszerű nyavalyából, ráadásul a sógornőm várandós is, így nem szeretném kockáztatni, hogy megfertőzzük őket.
A pocakom hatalmas méreteket öltött, megmondom őszintén, hogy nekem ez a része, az utolsó hetek tényleg terhességnek számítanak. Alig bírok valamit csinálni, még a legszükségesebbeket is csak úgy ahogy. Egy segítségről álmodozom, amikor valaki helyettem szépen kitakarít, megfőz, kimos, kivasal, kitereget. De ez csak álom marad, én meg élem tovább a szürke hétköznapokat, mint egy partra vetett bálna....
Csak az a baj, hogy ez az ólmos fáradtság, ez a mindenhol fáj mindenem nagyon sok energiámat vesz el, olyat, ami a gyerekekhez való türelemhez, a férjemhez való kedvességhez kellene. Mivel segítség nincs, ezért marad a túlélés. Néha meg a sírás, a gyerekek vagy az én részemről. (Ki tudja, lehet, hogy a férjem is sír néha titokban...)
És, hogy egy kis pozitívum is legyen a végére: kimostam a Félixnek szánt kis ruhákat! Már csak ki kellene vasalni.
Azt mondják és én is hiszek ebben, hogy a negatív érzelmeket is érdemes megélni, nem csökkenti az egyébként alapvetően szép és boldog életünk értékét. Nos, erre most itt van a lehetőségünk családilag.
Remélem a család minden tagja inkább értékekkel, mint veszteségekkel hagyja majd maga mögött ezt a nehézkes telet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése